Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Herning Custom Car Club Summermeet 2011

  1. #1

    Herning Custom Car Club Summermeet 2011

    Jeg har idag fået en flot indbydelse til HCCC Summermeet 2011 med posten. Træffet finder sted fra Fredag d. 10. Juni - Søndag d. 12 Juni. (Pinse)


    Det lover RIGTIG godt. Der er bl.a Dealerstreet, brænderplads, motorsprængning, liveband "Dirty Guns"(lyder rigtig lovende), DJ hele weekenden, fadølsvogne og kiosker. Hårby slagtehus sælger lækker mad hele weekenden osv. osv.

    Hvis vi tilmelder minimum 10 biler fra CCCD får vi vores egen stand og gade med dertil hørende gadeskilt med f.eks "CCCD BLVD".


    Jeg er meget varm på dette træf - det lader til at være i den helt rigtige "Classic" ånd! Glæder mig til at høre om vi kan mønstre minimum 10 biler. Kunne være super fedt med en CCCD-camp i det Jyske!

    Man kan tilmelde sig direkte på HCCC's hjemmeside tp://v8.dk/HCCC_Summermeet_2011.html

    Sidste frist for tilmelding er søndag d. 22. Maj, hvis vi skal have vores eget gadenavn - og det skal vi da, ikke?


    Hele det flotte program kan også findes her: http://v8.dk/HCCC_Summermeet_2011.html


    Skriv jer gerne på her i tråden hvis i også gerne vil deltage. Så laver jeg en samlet tilmelding hos HCCC.

    Tusind tak for indbydelsen HCCC!

    Vette-hilsen


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Webmaster, kan denne ligges under "noget at se frem til"?

    Jeg vil gerne opfordre jer til at melde jer til dette træf. Det lyder til at være noget ud over det sædvanlige. Jeg vil være der alle dage. Kunne være skønt med et stort CCCD fremmøde!

    Bare rolig. Jumpsuiten bliver ikke fundet frem i den sammenhæng.

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Jeg vil meget gerne deltage hvis jeg kan. Jeg ved desværre på forhånd at jeg bliver lidt ophængt i den periode...
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #4

Lignende Tråde

  1. Custom Image Corvettes
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 08-02-2011, 22:46
  2. Custom 2008 Caravaggio Convertible Corvette Z06 for Sale
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 11-01-2011, 08:22
  3. Corvettes on CraigsList: 1958 Bondo Custom Roadster
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 14-12-2010, 18:11
  4. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 17-07-2010, 17:39

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •