Den gl. dame's gearkasse driller mig stadig.. hun er altså lidt besværlig ;0)

Da jeg endelig fik Damens hjul ned på garagegulvet igen, efter næsten to måneder klodset op på Race Ramps, ville jeg selvfølgelig lige lufte hende og jeg på en kort tur i fredags..

Damen har fået nye gulvtæpper, nyt olie og oliefilter, og er blevet smurt alle de rigtige steder - så hendes humør burde være i top.. indrømmet, det eneste jeg ikke kiggede på, var hendes Muncie M20 ...

Da jeg i fredags kørte årets første tur, satte hun sig fast i tredje gear og jeg måtte bugseres hjem af SOS, SUK!!

Med hjælp af SOS-chaufføren fik jeg skubbet damen i frigear, og læsset hende på lastbilen.

Har ligget under damen de sidste par dage og forsøgt at få armene omkring hvad der gør at hun har problemer med at ramme gearne.. kan dette være en simpel ting som Gear-Forks som er slidte eller?? med andre ord HJÆÆÆLP!!

Fik skiftet shifteren og Push-rods forrige år, da jeg har haft lidt problemer med at den "hoppede" ud af gearne, samt stadig stod i baggear selvom shifteren var sat i 1. - dette er ikke sket siden shifteren blev skiftet.

Måske skal jeg pille gearkassen helt ud og sende den til renovering - hvilke firma kan anbefales?

På forhånd tak

Bh Kent