Resultater 1 til 24 af 24

Tråd: Motordag øst idag...

  1. #1
    Allan
    Guest

    Motordag øst idag...



    Tak for en rigtig hyggelig dag idag ,og til de der bidrog med at arr. dagen og for Claus`s garage der lagde lokaler/lift og grill pølser m.m. til , Jan der havde lavet cccd mærker ,Mia der kom med kage . Graves der havde lavet adaptor til en cccd 4 måls udmåling til vores biler ...

    mv8
    Allan

  2. #2



    /John........
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  3. #3
    1000 tak for en rigtig hyggelig dag.
    Tak for lån af garrage, lifte, øl/vand automat skal der lyde til Claus
    Et rigtigt godt arrangement

    Niels

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    20-25 Corvetter men gik det ikke lidt op i røg
    smoke.png
    tak for et godt arrangement

  5. #5
    Christian fik du din forreste nummerplade med hjem, og var der mere slidbane tilbage på dine bagdæk.

  6. #6
    Tak for idag.
    Så er jeg endelig hjemme, efter 3 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange stop undervejs 1.ste gan g allerede ved motorvejstilkørslen, anden gang 1 time ved køge, og 3. gang lige da jeg var kommet at ved Slagelse 1 -1,5 time inden lortet kørte igen. F.... belastene.
    meget ophidset hilsen
    Steffen

  7. #7

  8. #8
    Stor tak for en hyggelig eftermiddag tak for lån af værksted og forplejning til Claus og Co...
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  9. #9
    Rigitig hyggelig dag

    Hermed lidt billeder:



    Bilsnak i forårssolen


    242383V8NOSRWD


    Hvem vil ikke være medlem i en klub med så skønne piger


    Det er Claus der står til højre


    Patricia og Victoria rettede min nummerplade ud... TAK for hjælpen ;-)


    Ku' ikk' ha' gjort det bedre selv


    Steffen var ikke kommet så langt

  10. #10
    Hej alle sammen.

    Ja så blev det forår. Vores første udendørs træf, som var ramt lige spot på, mht. vejret Christian.

    Det var dejligt at se at der er så mange corvetter klar så tidligt på året inkl. min egen.

    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  11. #11
    Hejsa
    Tak til alle for en hyggelig og fornøjelig eftermiddag.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  12. #12
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Steffen Vis Indlæg
    Tak for idag.
    Så er jeg endelig hjemme, efter 3 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange stop undervejs 1.ste gan g allerede ved motorvejstilkørslen, anden gang 1 time ved køge, og 3. gang lige da jeg var kommet at ved Slagelse 1 -1,5 time inden lortet kørte igen. F.... belastene.
    meget ophidset hilsen
    Steffen

    Hej Steffen,

    Hvordan ser din uge ud, Brian og jeg ville komme forbi og få det til at virke, Brian har jo det sorte bælte i strøm (vi tager lidt stumper med)

    /david

  13. #13
    Fantastisk dag! Tusind tak til alle, der har været med til at arrangere dagen - den var rigtig, rigtig god!

    Vette-hilsen

    Claes

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #14
    Hej David.
    Det er et super tilbud. Jeg har lige sat en anden caburator på, og vil køre en tur med den i eftermiddag jeg tager også et løst tændrør med for at tjekke tænding hvis den laver samme nummer igen. . Jeg vender lige tilbage når det er forsøgt.

    Claes -super fed video.

    mvh
    Steffen

  15. #15
    Tak for en hyggelig motordag og tak til Claus for god forplejning. Tak til Clas for den formidable video, den er skú god. Håber at vi ses snart

    hilsen
    Brian Amager

  16. #16
    Hej David
    Så er det konstanteret - på den hårde måde - det er IKKE carburator/benzintilførsel den er gal med. igen idag 2 pludselige afbrydelser, og efter en lille time springer den pludselig igang igen ??. Har svært ved at se det kan være en dårlig forbindelse, har kørt på små ujævne veje idag, hvor det rigtig har bumpet. Det må være noget der pludselig ikke kan tåle varmen. Måske tændingsmondul i fordeleren, de andre dele syntes jeg ikke bliver særlig varme.
    Kan vi ringe sammen senere ?

  17. #17
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Steffen Vis Indlæg
    Hej David
    Så er det konstanteret - på den hårde måde - det er IKKE carburator/benzintilførsel den er gal med. igen idag 2 pludselige afbrydelser, og efter en lille time springer den pludselig igang igen ??. Har svært ved at se det kan være en dårlig forbindelse, har kørt på små ujævne veje idag, hvor det rigtig har bumpet. Det må være noget der pludselig ikke kan tåle varmen. Måske tændingsmondul i fordeleren, de andre dele syntes jeg ikke bliver særlig varme.
    Kan vi ringe sammen senere ?
    Hej Steffen,

    Vores teori er at det er noget tændigsrelateret, det kan være alt fra MSD, tændspole men også plus og stelforbindelsen til tænding som er problemet, en msd trækker meget mere strøm end en alm tænding så den skal f.eks. køre over relæ. Men vi havde tænkt os og sætte en låne-HEI på for at se hvordan det gik, plussen ville vi lave over relæ. Du er velkommen til at ringe på 40319058

    /david

  18. #18
    Hej alle sammen.

    Tusinde tak for en fed dag. Tak til Christian for at være "tovholder", Mia for skønne kager og Claus der har Claus garage
    claus_010r.jpg
    for skønne pølser og alt til grillen, samt sodavand og øl. Det er fantastiske mennesker som støtter op om vores fantastiske klub.
    Jeg glæder mig til på lørdag, så skal jeg også møde de skønne jyder.....
    (er jo ½ jyde selv, så eeeelsker at komme der over)

    Helle

  19. #19
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    DSCN2263.JPGDSCN2262.JPGDSCN2261.JPGDSCN2260.JPGDSCN2259.JPGDSCN2264.JPGDSCN2258.JPG




    Også en stor herfra for en hyggelig eftermiddag i det gode vejr.

    Og stor tak for den fine forplejning til Claus & pigerne

  20. #20
    Hej Claes

    Skønt at se dine dine små film optagelser

  21. #21
    Jeg er meget glad for, at i kan lide filmen. CCCD-TV er kommet for ar blive!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  22. #22
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg er meget glad for, at i kan lide filmen. CCCD-TV er kommet for ar blive!

    Du er for sej, Claes. Bedere formand findes ikke !!!!

  23. #23
    Så fik jeg løst mit problem. Det viste sig at være MSD tændingsboksen, Efter at have sat boksen fra min 65,er på kører den tilsyneladende fint igen.
    mvh.
    Steffen

  24. #24

Lignende Tråde

  1. Motordag Jylland.
    Af 555corvette i forum Teknisk Forum
    Svar: 82
    Sidste Indlæg: 12-04-2011, 06:02
  2. motordag Jylland
    Af kurt i forum Generelt Forum
    Svar: 17
    Sidste Indlæg: 02-04-2011, 14:54
  3. Motordag Jylland II
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 19
    Sidste Indlæg: 27-07-2010, 12:10
  4. Go dag idag ;-)
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 22
    Sidste Indlæg: 17-07-2010, 10:40
  5. Motordag Jylland.
    Af david i forum Generelt Forum
    Svar: 58
    Sidste Indlæg: 02-07-2010, 23:32

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •