Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Billig eller ?

  1. #1
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Billig eller ?

    Har ikke en klassisk Corvettes karisma, men det virker billigt, 335K på plader eller er priserne bare på vej ned? :

    Klik Billede for en større version

Navn:	dsc01756__2.jpg
Vist:	111
Str:	363.7 KB
ID:	1483

    1997 Corvette

  2. #2
    Ja, det er unægteligt meget fed bil for pengene. Måske man skulle købe sådan en til vinterbrug? "Corvetter kan jo ikke ruste".
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    En skam at de årgange har sådan en hæslig bagende, og når man trykker på pladen bagpå siger det FLAP FLAP FLAP FLAP [her ledte jeg så efter en thumbs down smiley]
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  4. #4
    Jeg har aldrig set Clarkson fra Top-Gear i nærheden af en Corvette uden at han skulle flappe-flappe på bagenden af den. Jeg irriterer mig altid over det fordi jeg synes det er komplet ligegyldigt om man kan flappe, flappe lidt. Selv på C6'eren skal han demonstrere, at den er blød på bagenden- men alligevel må han vist indrømme at den kører fantastisk!

    Man kunne vist egentlig også flappe lidt på bagenderne af 1974-1982'erne. Men: WHO CARES?

    Begge disse film flapper Clarkson f.eks på bagenden af Corvetten:





    Jeg morer mig stadig vildt over citatet: "Well done, Fat man from Kentucky! - This is a masterpiece!"
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #5
    Jeg har aldrig set Clarkson fra Top-Gear i nærheden af en Corvette uden at han skulle flappe-flappe på bagenden af den. Jeg irriterer mig altid over det fordi jeg synes det er komplet ligegyldigt om man kan flappe, flappe lidt. Selv på C6'eren skal han demonstrere, at den er blød på bagenden- men alligevel må han vist indrømme at den kører fantastisk!

    Man kunne vist egentlig også flappe lidt på bagenderne af 1974-1982'erne. Men: WHO CARES?

    Begge disse film flapper Clarkson f.eks på bagenden af Corvetten:


    Jeg morer mig stadig vildt over citatet: "Well done, Fat man from Kentucky! - This is a masterpiece!"

    Jeg er fuldstændig enig, manden er jo ikke en motor journalist, han er en "pop star" i et glimmer program, som er let underholdning. Ikke et seriøst motor program (bare min mening)

    Ang. C5, så er den da fed bil.......
    Og ja David, den er da billig........
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

Lignende Tråde

  1. Billig 62
    Af david i forum Generelt Forum
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 23-03-2011, 11:43
  2. Autolakerer - gerne på fyn eller sønderjylland
    Af keddex1982 i forum Teknisk Forum
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 19-09-2010, 22:24
  3. Sorte sædeovertræk 50,- eller øl
    Af merc i forum Reservedele til salg
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 05-06-2010, 15:29
  4. Høje eller lave ventildæksler
    Af Anders i forum Teknisk Forum
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 27-05-2010, 18:47

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •