Resultater 1 til 16 af 16

Tråd: CCCD's fødselsdag!

  1. #1

    CCCD's fødselsdag!

    Hej venner.

    Cruisede idag en god lang tur i hele Nordsjælland inklusive strandvejen fra Hørsholm til København og retur - skøn tur! Jeg ledte faktisk efter et passende hyggeligt sted til at fejre vores fødselsdag, som er 16. Maj. Jeg fandt flere steder - men der var ikke rigtig nogle perfekte steder.

    Da jeg kom hjem kom jeg faktisk i tanke om den Hyggelige Lynge Kro, hvor man kan få dagens ret til meget rimelige penge - i rigtig hyggelige omgivelser. Vi kunne ovenikøbet kombinere det med en tur i Lynge Drive In Bio. Altså spise et dejligt måltid på Lynge kro og så bagefter køre ca. 1 km og nyde en god film - i en rigtig Classic Drive in biograf. Kunne det ikke bare være rigtig hyggeligt?

    Jeg vil gerne arrangere det med kroen osv, hvis i synes det er en god idé. Datoen ville så blive Søndag den 15. Maj.

    Meld gerne tilbage her i tråden!

    Vette-hilsen

    Claes

    Sidst rettet af Claes; 29-03-2011 kl 09:32.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Lyder perfekt. Regn med mig, hvis det ikke står med i stænger.

    Niels

  3. #3
    Du kan opgså tælle mig med!
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  4. #4
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Du kan opgså tælle mig med!
    Herligt at der er to sæder i en Corvette ,så kan jeg prøvesidde dit nye sæde, og overveje om jeg skal ud i en investering til min Corvette, jeg kan ikke på nuværende tidspungt se om jeg kan få mine egne ud. Gårdmanden har gravet hele gårdspladsen op,

    han planlægger ny belægning, jeg starter med at reseverer dagen på vores hjemmekalender.

  5. #5
    Vi kunne eventuelt lave en fødseldsags-samling både i øst og Vest på forskudte datoer? På den måde kan vi måske få endnu mere ud af det? Så kan dem, der har lyst deltage i begge arrangementer?

    Vi kunne også sige at vi skiftes til at holde fødselsdag - ulige år Øst og lige år Vest?

    Jeg ved slet ikke om fødselsdag bliver en tradition - men jeg synes egentlig det kunne være en rigtigt god og hyggelig grund til at mødes!

    Hvordan gør vi det bedst, så vi alle er glade og tilfredse?







    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    Jeg er med.
    Christian M.

  7. #7
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Rude (Skælskør)
    Indlæg
    LXXXVI
    Den er vi også med på, 2 stk fra Skælskør.

  8. #8
    Citer Skrevet af Rene Scholtz Vis Indlæg
    Herligt at der er to sæder i en Corvette ,så kan jeg prøvesidde dit nye sæde, og overveje om jeg skal ud i en investering til min Corvette, jeg kan ikke på nuværende tidspungt se om jeg kan få mine egne ud. Gårdmanden har gravet hele gårdspladsen op,

    han planlægger ny belægning, jeg starter med at reseverer dagen på vores hjemmekalender.
    Jeg håber mine sæder er hjemme inden :-)
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  9. #9
    Den er vi med på, hvis broen ikke er oppe
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  10. #10
    Hov -så lige at Classic Race i Århus er samme weekend!

    Måske vi skulle afholde fødselsdagen derovre i samme ombæring. Hvad siger i?

    Vi kan jo altid lave et drive-in Arrangement.

    Ville der mon være en fra Vest-siden, der kunne arrangere et eller andet derovre i forbindelse med racet?

    I må undskylde, at jeg nærmest laver online brainstorm - men fødselsdagen nærmer sig jo.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  11. #11
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hov -så lige at Classic Race i Århus er samme weekend!

    Måske vi skulle afholde fødselsdagen derovre i samme ombæring. Hvad siger i?

    Vi kan jo altid lave et drive-in Arrangement.

    Ville der mon være en fra Vest-siden, der kunne arrangere et eller andet derovre i forbindelse med racet?

    I må undskylde, at jeg nærmest laver online brainstorm - men fødselsdagen nærmer sig jo.
    Fritz er meldt til så vi har en at heppe på

  12. #12
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hov -så lige at Classic Race i Århus er samme weekend!

    Måske vi skulle afholde fødselsdagen derovre i samme ombæring. Hvad siger i?

    Vi kan jo altid lave et drive-in Arrangement.

    Ville der mon være en fra Vest-siden, der kunne arrangere et eller andet derovre i forbindelse med racet?

    I må undskylde, at jeg nærmest laver online brainstorm - men fødselsdagen nærmer sig jo.
    Sidste år i Århus


    DSC_3504.JPG
    DSC_3490.JPG
    DSC_3536.JPG
    DSC_3567.JPG
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  13. #13
    Citer Skrevet af Stingray69 Vis Indlæg
    Jeg håber mine sæder er hjemme inden :-)

    ???? De er på vej

  14. #14
    Det ser fedt ud, John. Jeg ville vildt gerne over og heppe på Fritz..

    John - har du mod på at arrangere lidt fødselsdag i forbindelse med CRAA?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  15. #15
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Det ser fedt ud, John. Jeg ville vildt gerne over og heppe på Fritz..

    John - har du mod på at arrangere lidt fødselsdag i forbindelse med CRAA?
    Den tror jeg gerne jeg vil springe over. Jeg vil gerne hjælpe med andret, på et andet tidspunkt. Men denne gang vil jeg gerne springe over.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  16. #16

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •