Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Hvad er den værd?

  1. #1

    Hvad er den værd?

    Jeg skal skifte forsikring, og skal have den forsikret for et beløb.

    Er der nogen af jer der har et tip til hvordan man prissætter sin bil?

    Lægger man bare pris på bil, motor, undervogn o.s.v. sammen?

    Jeg har ikke fundet nogen biler på "Smallblock" der umiddelbart ligner min i konfiguration.
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  2. #2
    Christian.

    Der findes ikke andre der har den vanvittige konfiguration som din bil har.
    Den bliver overordentlig svær at fastsætte.

    Niels

  3. #3
    Hej Christian

    Jeg har lagt tallene sammen hvad det har kostet undervejs.

    Kim

  4. #4
    Du kan vel få 30-40k for den :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Det er et godt spørgsmål, Christian. Jeg ville tro, at det var markedsværdien man skulle gå efter. Men det er jo et vidt begreb på især sådan en som din, med alt det guf, der er i den efterhånden. Mange Corvetter står vel ejerne i 500.000 hvis alt med regnes med - og det er vel ikke realistisk i forsikring/salgssøjemed?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    Mit bud for en std. chrome C3 Corvette er fra 150k-175k og op. (nysynet og på plader)
    Så kan du selv ligge til hvad du har smidt i, og om din er bil er mere en 150k-175k værd.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  7. #7
    Hej Christian

    Jeg tror (navne) broder John rammer helt rigtigt. Men det kan måske være svært at overbevise et forsikringsselskab om den reelle værdi ved et totalchrash eller brand etc. Men jo mere man kan dokumentere des bedre. Sådan er det i de fleste forsikringsforhold.
    Derudover skal man måske være lidt tilbageholdende med at oplyse at ens bil " med en lille smule god vilje " ligner de biler der kører hurtige tider på " striben ". Ikke dermed sagt at din bil på nogen måde har disse ligheder :-)

  8. #8
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Mit bud for en std. chrome C3 Corvette er fra 150k-175k og op. (nysynet og på plader)
    Så kan du selv ligge til hvad du har smidt i, og om din er bil er mere en 150k-175k værd.
    John, Du har nok det bedste bud... Det ender nok op i 250-275k... Byggepris o.s.v. får man nok aldrig hjem alligevel. Men jeg passer jo på min gamle bil, så forhåbentlig bliver det aldrig nødvendigt :-) med forsikring...

    Mange af stumperne er jo blevet samlet gennem årerne, byttet og samlet.... til at blive hvad det er lige nu

    Det er iøvrigt ETU forsikring jeg forhandler med... Efter vi er blevet medlem af FDA er der åbnet ny muligheder fo forsikring af vores klenodier der... Også selv om der ikke lige sidder de helt rigtige fælge på o.s.v.

    Chr
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  9. #9

Lignende Tråde

  1. Hvad er dette?
    Af merc i forum Generelt Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 30-06-2010, 05:06
  2. Hvad er tidstypisk korrekt?
    Af Anders i forum Generelt Forum
    Svar: 7
    Sidste Indlæg: 01-06-2010, 22:30

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •