Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 60

Tråd: Navn på vort nye klub blad

  1. #1
    Jesper Krarup
    Guest

    Navn på vort nye klub blad

    Hej Alle,

    Der arbejdes hårdt på at få vort første klubblad sendt ud hurtigst muligt.

    Det vil være super hvis I vil komme med forslag til navn på bladet.
    Vi vil så vælge det bedste i bestyrelsen og selvom jeg ikke har talt med dem endnu, er jeg sikker på vi kan finde på en præmie af en slags til den heldige vinder.

    Lad kreativiteten blomstre og fyr løs.......

  2. #2
    ngendk
    Guest
    Ja, mit forslag "Classic Corvette Magasinet" syntes Jesper er for tungt ;)

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Tænkte lidt på
    Duntov Gazette eller Duntov Herald
    tænker videre..

  4. #4
    Mit bud. Classic Corvette Danmark

  5. #5
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Tænkte lidt på
    Duntov Gazette eller Duntov Herald
    tænker videre..
    Jeg har selv været i den retning, jeg er helt klart til Something Something Herald/Gazette :D

  6. #6
    Hva med 3CDK News (Gazette / Herald)
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Jeg har selv været i den retning, jeg er helt klart til Something Something Herald/Gazette :D
    ville være cool hvis det også fandtes i en engelsksproget udgave, en lille fugl har fortalt mig at også det det falder Jesper let for

  8. #8
    Jeg tænkte ud fra de forslag som ligger.

    DUNTOV MAGAZINE

    Kim

  9. #9
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af Elektrikeren Vis Indlæg
    Hva med 3CDK News (Gazette / Herald)
    Orv, det smager godt det der 3CDK... "The 3CDK Gazette"? :D

  10. #10
    Classic Corvette Club Denmark

    -og det første blad med vores nye logo på forsiden.....
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  11. #11
    CCC-Denmark
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  12. #12
    Jesper Krarup
    Guest
    Hej David, tænker du på hele bladet i engelsk udgave..??

    Ikke fordi det er et problem, men det vil tage lang tid at skrive på to sprog så ville jeg foretrække at det KUN kommer på engelsk - men det vil jer bonderøve nok ikke være med til...... :p:p:p

    ... just kiddin'

  13. #13
    Fint for mig "bonderøve" er det dem fra jylland ??
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  14. #14
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Jesper Krarup Vis Indlæg
    Hej David, tænker du på hele bladet i engelsk udgave..??

    Ikke fordi det er et problem, men det vil tage lang tid at skrive på to sprog så ville jeg foretrække at det KUN kommer på engelsk - men det vil jer bonderøve nok ikke være med til...... :p:p:p

    ... just kiddin'
    Det var nok ikke så gennemtænkt, lad os holde os til oldengelsk = dansk

  15. #15
    Kunne også være

    Corvette Gazette

    venlig hilsen
    Leif

  16. #16
    Corvette Gazette svinger da godt!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #17
    Yeps det svinger

    Utroligt leif ! hvem har fundet på det ?

    Venlig Hilsen
    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  18. #18
    Sakset fra Wikipedia :-)

    A gazette is a newspaper.

    The word comes from gazzetta, a Venetian coin used to buy early Italian newspapers; the coin became a name for the papers themselves. The word was loaned into English to describe a newspaper.

    "Gazette" came to be used for an official government paper with the creation of the London Gazette, first published in 1665 under the title of The Oxford Gazette. This was one of the first publications in the world that could be termed a "newspaper". The Edinburgh Gazette came into existence in 1699, the Dublin Gazette in 1705, and the Belfast Gazette first appeared in 1921, the Iris Oifigiúil of the Irish Free State in 1922.

    In some countries, publication in the official gazette (also called public journal) is a condition for official documentation to come into force. This includes release in the public domain, for example The Royal Gazette of Thailand.

    "Gazette", by extension, has come to be used as the name of mainstream newspapers in the print media, such as the Montreal Gazette (for others in this genre, see The Gazette). In some languages, like Russian, "gazette" has formed the basis for the standard term "newspaper" (e.g. gazeta).

    The word "gazette" is also used as a transitive verb, meaning to announce or publish in a gazette: "Lake Nakuru was gazetted as a bird sanctuary in 1960, then was upgraded to National Park status in 1968." Commissions, promotions of officers, and decorations in the British Army are gazetted in the London Gazette as the "Official Newspaper of Record for the United Kingdom".[1]
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  19. #19
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Kunne ikke dy mig:


  20. #20
    Den er sgu fed. Skal vi tage en hurtig afstemning?

    Claes..
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  21. #21
    Jesper Krarup
    Guest
    Det ser godt ud David, pludselig betyder dine manglende færdigheder i Skype ikk' så meget....:p

    Skrifttypen skal vel passe med vort nye logo - Andreas har jo lavet nogle flotte forslag - hvornår har vi forslag inde fra den "eksterne", så vi kan vælge..??

  22. #22
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Jesper Krarup Vis Indlæg
    Det ser godt ud David, pludselig betyder dine manglende færdigheder i Skype ikk' så meget....:p

    Skrifttypen skal vel passe med vort nye logo - Andreas har jo lavet nogle flotte forslag - hvornår har vi forslag inde fra den "eksterne", så vi kan vælge..??
    Det var lovet til tirsdag-onsdag, ellers må vi videre, vi skal helst have et logo inden vi når 100 medlemmer :-)

  23. #23
    Jesper Krarup
    Guest
    Super hvis vi kan vælge denne uge - så kan vi have det ny logo på introduktion og klubblad fra day one... >;o)

  24. #24
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Kunne ikke dy mig:

    Den er fin, sæt den i trykkeren .-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  25. #25
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Kunne ikke dy mig:


    Sig mig lige en gang , er folk blevet så bidt af denne klub ,at de helt glemmer at arbejde....så mange indlæg mens JEG har været på arbejde :-)...

    p.s.Syntes ovennævnte forslag er godt

    Jesper det kunne være fedt hvis ,der kom et køb/salg afsnit af corvetter og reservedele i bladet fra klubbens medlemmer + årgangs portæt af de forskellige årgangscorvetter
    mv8
    Allan
    Sidst rettet af Allan; 25-05-2010 kl 18:24. Grund: en idè :-)

  26. #26
    Jesper Krarup
    Guest
    Salig Marc Grünberg havde i landg tid et årgangsportræt i hvert nummer af CCD's klubblad og David fortsatte med dem i en periode - det er ved at være mange år siden men spekulerer på om for mange medlemmer kan huske dem og syntes det er spild af plads..??
    På den anden side, hvis vi distribuerer bladet elektronisk koster ekstra sider ikke ekstra så de som husker dem kan jo bare springe over.

    David, har du de første blade hvor Marc bragte hans portrætter..??

  27. #27
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Jesper Krarup Vis Indlæg
    Salig Marc Grünberg havde i landg tid et årgangsportræt i hvert nummer af CCD's klubblad og David fortsatte med dem i en periode - det er ved at være mange år siden men spekulerer på om for mange medlemmer kan huske dem og syntes det er spild af plads..??
    På den anden side, hvis vi distribuerer bladet elektronisk koster ekstra sider ikke ekstra så de som husker dem kan jo bare springe over.

    David, har du de første blade hvor Marc bragte hans portrætter..??
    Ja Marc var en ildsjæl ingen tvivl om det!

    Jeg har noget af det gamle liggende, men hvorfor ikke starte forfra, jeg skriver det gerne, vi kan starte med 53, hvornår er der deadline?

  28. #28
    Jesper Krarup
    Guest
    Fantastisk tilbud og så gør vi jo Allan glad.... >:o)

    Jeg kontakter dig lige om en dags tid og spørger på dead-lines - skal lige have det samlede overblik over hvem der skal spørges om hvad og hvormeget vi kan skrabe sammen - men tak for tilbuddet so far, du er en fantastisk ildsjæl.

  29. #29
    Allan
    Guest
    husker selv årgangsportrætne som fedt læsestof,og har da også stadig alle bladene fra dengang der var corvette klubsjæl :-) , men du mangler vel også stof fra medlemmerne til bladet Jesper eller hva ?

  30. #30

Lignende Tråde

  1. Klub- aften:
    Af Rene Scholtz i forum Generelt Forum
    Svar: 41
    Sidste Indlæg: 31-05-2010, 12:24
  2. Klub kalender
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 29-05-2010, 22:40

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •