Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Er den lang nok ?

  1. #1
    Allan
    Guest

    Er den lang nok ?

    Efter en dejlig aften tur i corvetten med den mindste datter ved ens side , skal der lige svinges ind på en tank som det nu skal sig til en gang imellem ...mens jeg står og tanker ,kommer der 2 gutter ud fra kiosken ,hvoraf den ene råber . HEY MESTER . det er jo så rigtig nok min tittel ,men se så bliver den fulgt op med noget jeg ikke er helt sikker på .ER TISSEMANDEN IKKE LANG NOK..Hvorefter han skynder sig ind i sin bil ? Hmmm hvad er det den ikke skulle være lang nok til kan man så tænke ,never mind min datter hørte det heldigvis ikke ,så jeg skulle ud i en længere redelighed om .hvorfor Don smart råbte dette til mig....

  2. #2
    ngendk
    Guest
    Hvordan kan en Corvette ikke være lang nok?

  3. #3
    Den berømte jantelov... Hvad kørte han selv i? årsagen ligger jo nok deri ;)
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #4
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Den berømte jantelov... Hvad kørte han selv i? årsagen ligger jo nok deri ;)
    VVS Firmabil på en helligdag bob - bob

  5. #5
    Hehe morsomt. Det siger mest om den person der råber det. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    Ja man skal høre meget før ørene falder af, men folk må godt tænke lidt når der er børn tilstede.

    Kim

  7. #7
    Jesper Krarup
    Guest
    ... Eller også er hans kone i strikkeklub med DIN kone og hun har ikke kunnet tie stille med det....

    :p:p:p:p:p

  8. #8
    Allan
    Guest
    ... Eller også er hans kone i strikkeklub med din kone og hun har ikke kunnet tie stille med det....

    :p:p:p:p:p

    griner :-) :-)

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •