Resultater 1 til 19 af 19

Tråd: Så har vi vores egen video

  1. #1

    Så har vi vores egen video

    Inspireret af den anden tråd, måtte jeg altså lave vores egen "Holiday Road"





    Billeder modtages gerne med tekst, da det kun er mine egne billeder og videoèr der er brugt.

    Sendes til : taxmaster@cccd.dk

  2. #2
    KANON video!

    Fedt lavet, Helle!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Jeg blev i øvrigt så forårskåd at jeg var ude at køre årets første tur i Corvetten - og den gik suverent!

    Videoen bør næsten ligge på vores forside eller noget. Den er rigtig god!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Jeg vil gerne lave den om, med flere billeder på ;)

    Især af vores træf i Jylland og det du holdte Claes, der har jeg kun èt billede og ingen af det i Jylland

  5. #5
    HERLIGT

    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #6

  7. #7
    Kanon video Helle, jeg har gennemgået alle mine billeder, har ikke noget fra vores stiftende generalforsamling, og det er rigtig øv, håber at der er en eller anden som taget et par billeder, har ej billeder fra motor dag jylland, mener David tog et par stykker der,.

  8. #8
    Der ser vi tydeligt hvad taxmaster også kan bruges til. KANON GODT GÅET Helle. Ud på forsiden med dette indlæg
    Nu forstår jeg godt hvorfor Brian altid roder med motorer. De kan jo ikke tåle alt det spin der laves i diverse lyskryds.

    Glæder mig helt vildt til den nye sæson.

    Ses Niels

  9. #9
    Fed video Helle

    Jeg har desværre ikke nogen billeder fra stiftende GF... Havde travlt med at skrive referat og drikke kaffe....
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  10. #10
    Citer Skrevet af nillerdrengen Vis Indlæg
    Der ser vi tydeligt hvad taxmaster også kan bruges til. KANON GODT GÅET Helle. Ud på forsiden med dette indlæg
    Nu forstår jeg godt hvorfor Brian altid roder med motorer. De kan jo ikke tåle alt det spin der laves i diverse lyskryds.
    Niels... Hvis du ser godt efter, kan du tovet som jeg trækker Brian i efter min bil.... Ellers var han ikke kommet over inden det blev rødt
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  11. #11
    Allan
    Guest


    SKRU OP FOR LYDEN !!!
    Datteren har lavet denne video ,og haft den liggende et stykke tid på sin pc ..så vi havde helt glemt den indtil Helle lavede denne tråd


    mv8
    Allan

  12. #12
    kurt
    Guest
    fed film ,,,,lad os få nogle flere af dem

  13. #13
    Rigtig flot lavet, Allan. Hun er sgu da dygtig din datter!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #14
    Ja rigtigt godt, vi skulle upolade noget mere på youtube
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  15. #15
    Ja. Vi kunne ligefrem lave en CCCD-kanal. Det tror jeg, st jeg vil gøre. Så kunne vi bare give koderne osv. til dem der gerne vil uploade noget dér.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  16. #16
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Ja. Vi kunne ligefrem lave en CCCD-kanal. Det tror jeg, st jeg vil gøre. Så kunne vi bare give koderne osv. til dem der gerne vil uploade noget dér.
    Fuldstændig enig......
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  17. #17
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

  18. #18
    Haha - hvor fedt, David!

    Så har vi også vores egen youtube-kanal. Der mangler dog video'er! http://www.youtube.com/user/CCCDanmark?feature=mhum

    I må meget gerne uploade alle jeres CCCD/Corvette/V8/livsstils-ting dér - alt der omhandler vores classic-way-of-life!

    Skriv en PB til mig, så får i logon-oplysningerne.

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #19

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •