Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Første tur i 2011

  1. #1

    Første tur i 2011

    så var det i går at vetten fik den første tur på den danske asfaldt, det var bare kanon med folk der kigger når en V8 forsøger at trække igennem, på gl benzin (nyt på og hjem)
    på værksted med utæt gear kasse og vandpumpe det er godt at det ikke er forår i nu
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  2. #2
    Tsk tsk prøv lige at spørge Brian ang. utæt vandpumpe griner

    Han har skruet hele vinteren, så han har været helt grøn i hovedet.........-og laaaangt om længe var den klar og startede i første hug, så dryppede der olie.....Skille ad igen og efter et par dage, starte den op......-så drypper vandpumpen, så blev lyset i øjenene slukket og han satte sig deprimeret i sofaen og kælede med sin kat og fortalte den, hvor forfærdelig uretfærdig verden var
    Næste dag : Skille alt ad igen igen igen igen og nu er han blevet færdig -og den starter, er tæt og alting, så nu stråler hans øjne igen
    Han skriver hele historien herinde, når han er kommet til kræfter igen.

    Helle

  3. #3
    Det er alligevel lidt spøjst. Jeg havde ingen problemer med benzinen overhovedet. Jeg kørte jo også ret sent på sæsonen. Men mon det også kan være fordi jeg har lavere kompression, at den er mere ligeglad med benzinen?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Ja jeg kommer nok til at tage mig sammen til at gå over på værkstedet igen, hvis vi skal ha nogen forhåbninger om at komme ud og kører 1/4 på den igen igen igen.....
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  5. #5

Lignende Tråde

  1. Corvette sigter på første GT2 sejr i år
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 30-09-2010, 16:26

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •