Så nu har jeg fået skiftet/skåret min disk i ryggen. Så den gamle er til salg. Lettere brugt så i løbet af et par dage eller 2 er vi klar til vikingrun:driving:
Brian
Printable View
Så nu har jeg fået skiftet/skåret min disk i ryggen. Så den gamle er til salg. Lettere brugt så i løbet af et par dage eller 2 er vi klar til vikingrun:driving:
Brian
Hej Brian
Dejligt at operationen gik godt, det bliver fedt at se dig komme rigtigt ind og ud af corvetten.
vh
Leif
Sig mig er du lige så slem som david... har du din pc og trådløs net med på sygehuset hi hi
Dejligt at høre fra dig.. så går det frem af fra nu... pas på dig selv og god bedring.
Mia
Ja, god bedring!
Jeg har selv været turen igennem for nogle år siden. Det er sgu ikke så sjovt. Jeg fik ikke skiftet noget - kun fjernet de gamle smadrede dele..
Claes
Hej Brian
Så må vi have en kran der er stor nok til at hive dig op igen, det nytter ikke at vetten holder stille forlænge..... nej spøg til side vi ønsker dig god bedring
Hilsen
Michael & Ilse
Godt at høre at det gik godt, og at du er klar igen.
Vi ses i næste weekend.
Godt at høre at det gik godt Brian :thumbs:
Glæder mig til at se dig til Viking Run!
Hey Brian
Rart at høre at de ikke fik fjernet dit gode humør da de nu havde åbnet dig op, du skal nok snart blive ræs klar igen og hvis der er problemer til Viking skal jeg nok holde dit øl-krus:cheers:
God bedring...
Hej Brian
God bedring med dig. Det er rart at vide at det gik godt.
Hils fruen
Ses lørdag den 7
Niels
Halløjsa rart at hører det er gået godt og god bedring
Hej Gamle dreng ;-).
Godt at høre at det er gådet godt. Ses næste weekendt