AndersJ

Det længe ventede forår!

Rate this Entry
Denne vinter var særlig lang, tror jeg vi alle syntes, men vi havde hørt rygter om at den helt sikkert ville komme den 20-april. Dagen nærmede sig og det så ikke lovende ud, men endelig skulle Corvetten støves af, have rystet vinteren af sig og ud på gaden, det blev fredag den 19 april, den blev startet første gang i år, for nu var det jo blevet dagen hvor vi alle skulle mødes på Langeland til 1st Long Island Spring Meet.

Rygtet som vi alle havde hørt, holdt, solen skinnede fra en skyfri himmel, da vi kørte fra Brøndby Strand, med kurs mod Slagelse (stop 39) hvor vi skulle mødes med nogle af de andre der skulle til Langeland.
DSC_2073.jpg

Vi mødtes på stedet og fik hilst på hinanden og fik lavet nogle kuskeslag, for varmen var ikke helt fremme endnu, men der var da en der var ankommet i cabben og huen trukket godt ned om ørene.

Vi fortsatte mod Fyn og Langeland, hvor vi skulle møde resten af flokken, vi kørte fra i Nyborg og kørte af landevejen ned mod Rudkøbing hvor vi var ventet.
DSC_2079.jpg

Her blev der hilst på resten og vi begav os det sidste stykke vej mod Humble, hvor vi ankom til en dejlig træfplads i solen. Kaffen stod klar og der var mulighed for at få et stykke brød, det var tiltrængt, efter den lange tur fra København.
Da vi havde fået lidt kaffe og sparket lidt dæk, blev der delt nogle ruter ud, som man så kunne vælge hvor men ville køre hen, samtidig var der lagt en lille pose med lidt info om øen og hvad der var et besøg vær.
Vi havde læst os til at der skulle være vilde heste på øen, dem måtte vi finde og jeg tror nok vi fandt dem.
DSC_2093.jpg

Jeg syntes nu ikke der var så meget gang i dem, men det kan jo være at de ikke var tøet helt op, efter den lange vinter. Der blev også budt på kaffe i et galleri, med mange flotte ting, ærgeligt man ikke havde penge med.
Da vi vendte tilbage til træfpladsen, efter ca. en times cruise i det skønne landskab, var der frokost i form af nogle dejlige sandwich og dertil kunne man få sig en sodavand eller øl, som man så kunne tage med ud i solen og nyde og få snakket lidt videre.
Derefter var der kaffe og kage, sikke en flot kage, jeg tror vi har fundet den der skal være kageleverandør fremover.
DSC_2127.jpg

Da kl. var blevet 15.30 måtte vi desvære vende bilen mod København, for vi havde en hund der savnede os, vi prøvede ellers at overtale den til at tage med, men den kan ikke rigtig lide at køre i corvetten, synd for den.
Herfra og tror også fra alle de andre deltager, skal der lyde et kæmpe tak, for det flotte træf, vi glæder os allerede til næste gang vi skal til Langeland, i havde bare lagt så meget arbejde i denne dag.

Anette (C4JOY2) og Anders
Categories
Uncategorized

kommentarer

  1. Claes's avatar
    Dejlig lille blog, Anders!

    I øvrigt en SUPER flot kage. Jeg er simpelthen så ked af jeg måtte aflyse turen. Men - jeg kunne ikke andet. Kagen ligner jo næsten min bil!!!!


    Claes
  2. John's avatar
    Citer Skrevet af Claes
    Dejlig lille blog, Anders!

    I øvrigt en SUPER flot kage. Jeg er simpelthen så ked af jeg måtte aflyse turen. Men - jeg kunne ikke andet. Kagen ligner jo næsten min bil!!!!


    Claes
    Ja det var en super fin dag på Lolland, rigtigt godt CCCD arrangement