• tøjshop

    Image
  • Kalender / Events

    Turtle Ball 2024

    Fra: 10-05-2024 19:00
    til: 11-05-2024 23:00

    Forårsmønstring

    11-05-2024

    Viking Run 2024

    Fra: 01-08-2024 14:00
    til: 04-08-2024 18:00

  • Velkommen til

  • Tak for dette Viking Run

    Hej alle CCCD’er
    Så er Viking Run vel overstået, dette års træf, var et stort tilløbsstykke, jeg mener der var ca. 2500 biler
    igennem tælleapparatet, jo der var mange biler.
    I vores lejr, var der som vaneligt livlig aktivitet og vores lille motorstand, kunne få folk til at stimle sammen,
    der var også mange der gik rundt om brandbilen. Jeg tror der var omkring 15-20 Corvetter, deraf havde vi
    en gæst fra Norge, ingen kendte ham, men jeg tror han hyggede sig, for han var hos os hele weekenden.
    Jeg var så heldig at komme forbi CCD’s lejr, da de 35 svenske Corvetter var landet, det var et flot syn.
    Jeg talte med nogle af dem og de havde også været forbi vores lejr og hilse på, desværre var jeg ikke selv
    tilstede i lejren.
    Og som vanligt, var maden en af de vigtige begivenheder i lejren, fredag aften stod den på hjemmelavet
    Skipperlabskovs, stor tak til Jette og Jesper. Lørdag havde vi fået nogle til at banke en lille grill buffet
    sammen, Så de 37 tilmeldte til spisningen kunne blive mætte, det var meget lækkert og som vanligt var der
    rigeligt mad og vin til alle, David og Mia havde doneret 15 l god rødvin.
    Vi plejer jo at holde en mindre fest i lejren, dette manglede heller ikke i år. Der var god musik og livlig dans i
    hallen også uden for hallen, så de forbi passerende måtte stoppe op, for at se hvad der foregik i CCCD
    lejren.
    Til sidst vil jeg sige stor tak til dem som har gjort denne fest mulig, med opsætning af telt, musikanlæg og i
    år have vi 2 ”stereoanlæg” , det ene havde dog lidt problemer med kølervæsken, den smagte godt. Jeg
    ved at man startede allerede mandagen før, med opstilling af lejren. Vi fik hurtigt pillet det hele ned igen,
    så søndag var pladsen som den så ud, mandag, hvor vi startede med opstillingen, også stor tak til dem der
    hjalp til om søndagen.
    Vi skal også huske at sige tak til ABC Roskilde, for dette fine træf, de lægger mange kræfter i det, for at få
    det hele til at spille.
    Vores weekend indbragte os også et par nye medlemmer stor velkommen til Dem.
    Stor tak til alle for opbakningen ingen nævnt og ingen glemt
    HUSK AT KRYDSE D. 081016 AF TIL GENERALFORSAMLING
    Forsat god Sommer