• Invitation fra Sverige, til at deltage i en lille køretur den 5 maj.

Hej alle CCCD'er
    Vi har fået en invitation fra svenskerne, jeg er desværre ikke i landet den på gældene dato, men havde jeg været her, så var jeg taget afsted, for jeg har været hos Vibeke og Lars en gang tidligere og det var ikke kedeligt og som Vibeke skriver, så vil de vise deres Corvette museum frem og det er ret flot, så hvis i har muligheden, så tag derover.

Hejsa alle

Vi invitere jer til at komme til et event i Malmø 5 maj Kristihimmelfartsdag.

se vedhæftet link vi er pt.46 Svenske Corvetter til Malmø. + 2 Dansk Corvetter

Når vi har kørt runden, skal vi på en cafe til kaffe og kage. selv betaling 89,- sv.kr. Her vil den svenske del være færdig.

Men Vibeke og jeg vil invitere alle dansker med hjem til Trelleborg herefter, til en gang grill pølser/burger m.m.

Der har været en del snak om at se vores lille Corvette "museum". nu har i muligheden til lidt hygge. og indvie vores nye "Garage"/opholdsrum.

Anmeld jer her på siden, så i kan aftale samkøring.

De Bedste hilsener
    Vibeke o Lars
  • Flere tweetss

• Seneste indlæg

rewiev download sites - forum

Faça o download gratuito de software, música e vídeo na Internet. Siga o link e leia nossa análise dos sites mais confiáveis da Internet para download.

All downloads sites
    free software sites...

19-10-2019, 22:43 Gå til sidste indlæg
    david

2 1/2 tomme udstødning.

Man bliver helt glad :)

Sidder og kigger lidt på at bestilt en komplet udstødning til en 69 smallblock med manuelt gear, som motorstyrelsen også vil synes godt om.

Ser så at man kan få fine 2...

david 12-10-2019, 10:14 Gå til sidste indlæg
  • Klubsnak emner

david

2 1/2 tomme udstødning.

Tråd Starter: david

Man bliver helt glad :) Sidder og kigger lidt på at bestilt en komplet udstødning til en 69 smallblock med manuelt gear, som motorstyrelsen også...

Sidste Indlæg af: af Donaldfap 19-10-2019, 22:43 Gå til sidste indlæg
    KSondergard

Muncie M20, sad fast i trejde gear.

Tråd Starter: KSondergard

Den gl. dame's gearkasse driller mig stadig.. hun er altså lidt besværlig ;0) Da jeg endelig fik Damens hjul ned på garagegulvet igen, efter...

Sidste Indlæg af: KSondergard 02-09-2019, 15:11 Gå til sidste indlæg
    Brian Christiansen

Køretur lørdag den 31. august 2019

Tråd Starter: Brian Christiansen

Køretur lørdag den 31. august 2019 Vi mødes på Frederikssund Havn ved Restaurant Toldboden på færgevej ca. kl. 12.15 hvorefter vi kører videre til...

Sidste Indlæg af: Dan 01-09-2019, 09:12 Gå til sidste indlæg
    nillerdrengen

Roskilde havn 18.07

Tråd Starter: nillerdrengen

Halløj derude Ser ud til at blive godt vej i morgen Torsdag 18-07. Hvem kommer til Roskilde havn. Niels

Sidste Indlæg af: smeden 18-07-2019, 11:03 Gå til sidste indlæg
    Shark

Blinklys eftermontering

Tråd Starter: Shark

Jeg er ved at eftermontere sideblink på en 69'er. Hvordan er det nu det er, blinker de eksisterende sidemarkører i modfase i forhold til de...

Sidste Indlæg af: Jan 572 03-07-2019, 20:09 Gå til sidste indlæg
    nillerdrengen

Sommertur 30-06.2019

Tråd Starter: nillerdrengen

Vejret på søndag den 30-06 skulle efter sigende blive perfekt, Så vi planlægger en lille tur. Vi mødes i Roskilde Havn kl.12. Herefter kører vi ad...

Sidste Indlæg af: nillerdrengen 27-06-2019, 15:51 Gå til sidste indlæg
    Ruppe

Alley Cats Cruise & Meet 2019

Tråd Starter: Ruppe

Husk nu at der er træf i Viborg d. 27-30 Juni https://www.facebook.com/events/1932519050177271/Jeg forsøger at forhånds booke en plads til os, så...

Sidste Indlæg af: Ruppe 25-06-2019, 04:14 Gå til sidste indlæg
  • Flere tweets..