• Så er det endelig blevet forår

Hej alle CCCD'er

Jeg håber i alle er kommet godt i gang med sæsonen, vi har i hvert fald været ude og trille en lille tur, det var rart at komme igang igen.

Jeg har været inde og kigge lidt på kontakt oplysninger på medlemmerne og tænkte om alle har husket at opdatere deres e-mail, hvis de har fået ny. Eller andre oplysninger i jeres profil, som ikke er som da i blev indmeldt, eller der er kommet ny bil til.

Jeg har oprettet en SMS kæde for os i Kbh. hvis der er andre områder i Danmark der vil have en sådan SMS kæde, så gå ind og opret den i forummet "Klubbens hjørne" så skal jeg sørge for den bliver "sticky" så den altid ligger øverst i forummet, så den er nem at finde. Vi skal jo huske at hjemmesiden er vores kommunikations mulighed, så brug den og kom forbi tit, her kommer mange gode indlæg i vores store forum.

For dem af os der er på Facebook, findes der også en gruppe der hvor man også kan komme i kontakt med andre medlemmer, men husk det er en åben gruppe, så alt hvad i skriver derinde, vil kunne læses af alle.

Der er lavet et forum, der hedder nyt fra bestyrelsen og formanden her vil jeg som formand, prøve at skrive lidt en gang imellem og vil også forsøge at få nogle af de andre fra bestyrelsen til at skrive lidt, håber det vil blive taget godt imod.

God sommer til alle.
  • Flere tweetss

• Seneste indlæg

Pfingstl

Det lader til at et “lille skub” fik løst...

Det lader til at et “lille skub” fik løst problemet.

Bilen er pludselig betalt og manden er tilfreds.

Det løser naturligvis ikke problemet med den måde det er foregået på !!!

Pfingstl 12-03-2019, 23:41 Gå til sidste indlæg
    Pfingstl

Jeg synes faktisk at man er mere for viderekomne...

Jeg synes faktisk at man er mere for viderekomne hvis man kan sælge en mands bil og så møde ham måned efter måned uden at fortælle at den er hentet og solgt uden accept og aftale om pris. Det er to...

Pfingstl 11-03-2019, 21:40 Gå til sidste indlæg
    Shark

Er man ikke lidt "for viderekommende" hvis man...

Er man ikke lidt "for viderekommende" hvis man afleverer sin bil hos en mekaniker og så glemmer den og lader den stå der i flere måneder?

Shark 11-03-2019, 18:48 Gå til sidste indlæg
    Pfingstl

Pas på jeres biler !

Blot en advarsel !!!

En Tidligere Corvette ejer mangler også penge efter at hans bil er solgt i marts måned 2018. Men det er blot én af rigtig mange der har penge til gode. At biler kan afhentes...

Pfingstl 11-03-2019, 09:30 Gå til sidste indlæg
    Shark

Hej Ken Nej det kan jeg ikke huske. Sikkert...

Hej Ken

Nej det kan jeg ikke huske. Sikkert standard hydraulikolie fra traktorforhandleren?

Shark 10-03-2019, 14:46 Gå til sidste indlæg

Hej Karsten, Jeg ser hvad jeg kan finde, og hvad...

Hej Karsten,
    Jeg ser hvad jeg kan finde, og hvad me åd serve styringen? Kan du huske hvad den fik der?

På forhånd tak

Med mange Corvette hilsner
    Kent

09-03-2019, 23:16 Gå til sidste indlæg
    Shark

Hej Kent Jeg kan ikke huske om den fik Dot 4...

Hej Kent

Jeg kan ikke huske om den fik Dot 4 eller 5.1, men de er kompatible så du bruger bare DOT 5.1 (ikke DOT 5).
    Køb et par flasker så du har nok til at få det hele skiftet.

Shark 06-03-2019, 17:14 Gå til sidste indlæg
    Ruppe

Hold da helt op :rofl:

Hold da helt op :rofl:

Ruppe 05-03-2019, 07:59 Gå til sidste indlæg
    KSondergard

Uden smørelse går det ikke.... men hvilke?

Hej Alle,

Ved at være lang tid siden, men skulle lige have overstået nogle "bump på vejen" - bla. er jeg kommet af med min tinnitus, hun blev i Lyngby og jeg er flyttet til Hørsholm - så nu er der...

KSondergard 04-03-2019, 15:33 Gå til sidste indlæg
    david

Inden i bruger 200K

Interessant artiklel

https://nypost.com/2019/03/02/how-counterfeit-car-makers-are-scamming-enthusiasts/?fbclid=IwAR190Mjh5fSKWAfNbpeUxzb5LjHGyjAtt-jfDXtK4z0RtbTTDK8TZiwIOmk

7021

david 03-03-2019, 15:52 Gå til sidste indlæg
  • Klubsnak emner

Pfingstl

Pas på jeres biler !

Tråd Starter: Pfingstl

Blot en advarsel !!! En Tidligere Corvette ejer mangler også penge efter at hans bil er solgt i marts måned 2018. Men det er blot én af rigtig...

Sidste Indlæg af: Pfingstl 12-03-2019, 23:41 Gå til sidste indlæg
    KSondergard

Uden smørelse går det ikke.... men hvilke?

Tråd Starter: KSondergard

Hej Alle, Ved at være lang tid siden, men skulle lige have overstået nogle "bump på vejen" - bla. er jeg kommet af med min tinnitus, hun blev i...

Sidste Indlæg af: Shark 10-03-2019, 14:46 Gå til sidste indlæg
    Elektrikeren

Fast EZ-EFI sælges.

Tråd Starter: Elektrikeren

Fast-Efi indsprøjtnings system sælges med farveskærm, den oprindelige S/H følger også med. Der mangler benzinpumpe og benzinfiltre men ellers...

Sidste Indlæg af: Elektrikeren 13-01-2019, 15:37 Gå til sidste indlæg
    John

Automat gearkasse, overdrive eller ej?

Tråd Starter: John

Hvis man har automat gear i ens bil, og har en 3 speedgearkasse i bilen, som f. eks TH400 så findes der en del gode løsninger, hvis man ønsker flere...

Sidste Indlæg af: John 11-01-2019, 20:19 Gå til sidste indlæg
    Hr. Nielsen

God jul

Tråd Starter: Hr. Nielsen

Kære venner I ønskes alle en rigtig glædelig jul, samt et lykkebringende nytår. Vi håber at vi også i 2019 vil få mange hyggelige stunder...

Sidste Indlæg af: Elektrikeren 08-01-2019, 19:17 Gå til sidste indlæg
    Jan 572

C3 ramme mål

Tråd Starter: Jan 572

Hej derude. Jeg har brug for et krydsmål på en C3 ramme🤔. Et krydsmål fra bærekugle til tværstiver bag (ell et andet fast punkt) og det må...

Sidste Indlæg af: david 30-11-2018, 15:55 Gå til sidste indlæg
    M&P

Baghjuls lejer - bøs udskiftning

Tråd Starter: M&P

der er slør i baghjuls lejerne og bøs skal også skiftes. det er ikke en nem opgave, og derfor søger jeg en der kan gøre det eller har special...

Sidste Indlæg af: M&P 26-11-2018, 20:15 Gå til sidste indlæg
  • Seneste blogs

John

Automat gearkasse, overdrive eller ej?

Hvis man har automat gear i ens bil, og har en 3 speedgearkasse i bilen, som f. eks TH400 så findes der en del gode løsninger, hvis man ønsker fleregear i ens gearkasse. Dette lille skriv, vil...

06-01-2019 11:17
  • Flere tweets..