• tøjshop

    Image
  • Kalender / Events

    Turtle Ball 2024

    Fra: 10-05-2024 19:00
    til: 11-05-2024 23:00

    Forårsmønstring

    11-05-2024

    Viking Run 2024

    Fra: 01-08-2024 14:00
    til: 04-08-2024 18:00

  • Velkommen til

    Corvette Møller
    06/03

    TrilleHøy
    27/06

    Allan8943
    07/03

    gibas1
    18/02

    Quist
    22/01

  • Så er det endelig blevet forår

    Hej alle CCCD'er

    Jeg håber i alle er kommet godt i gang med sæsonen, vi har i hvert fald været ude og trille en lille tur, det var rart at komme igang igen.

    Jeg har været inde og kigge lidt på kontakt oplysninger på medlemmerne og tænkte om alle har husket at opdatere deres e-mail, hvis de har fået ny. Eller andre oplysninger i jeres profil, som ikke er som da i blev indmeldt, eller der er kommet ny bil til.

    Jeg har oprettet en SMS kæde for os i Kbh. hvis der er andre områder i Danmark der vil have en sådan SMS kæde, så gå ind og opret den i forummet "Klubbens hjørne" så skal jeg sørge for den bliver "sticky" så den altid ligger øverst i forummet, så den er nem at finde. Vi skal jo huske at hjemmesiden er vores kommunikations mulighed, så brug den og kom forbi tit, her kommer mange gode indlæg i vores store forum.

    For dem af os der er på Facebook, findes der også en gruppe der hvor man også kan komme i kontakt med andre medlemmer, men husk det er en åben gruppe, så alt hvad i skriver derinde, vil kunne læses af alle.

    Der er lavet et forum, der hedder nyt fra bestyrelsen og formanden her vil jeg som formand, prøve at skrive lidt en gang imellem og vil også forsøge at få nogle af de andre fra bestyrelsen til at skrive lidt, håber det vil blive taget godt imod.

    God sommer til alle.