• tøjshop

    Image
  • Kalender / Events

    Turtle Ball 2024

    Fra: 10-05-2024 19:00
    til: 11-05-2024 23:00

    Forårsmønstring

    11-05-2024

    Viking Run 2024

    Fra: 01-08-2024 14:00
    til: 04-08-2024 18:00

  • Velkommen til

  • Brian vinder DBH's gadeklasse.

    Brian vandt DHB's værste gadeklasse Max Street 2013 i sin Corvette med en lav 10 sekunders tid, godt gået!

    Det er Brian til højre i billedet.




    http://www.cccd.dk/images/dhb2013.JPG

    https://www.youtube.com/watch?featur...&v=6J4VxzVguhw
    kommentarer 2 kommentarer
    1. Finn Olesen's avatar
      Finn Olesen -
      GODT Brian Så kan de lære det V8 .................................................. .................................................. ........................... Hilsen Finn
    1. merc's avatar
      merc -
      Citer Skrevet af Finn Olesen Vis Indlæg
      GODT Brian Så kan de lære det V8 .................................................. .................................................. ........................... Hilsen Finn


      Tjaa den gik da meget godt
      Jeg havde ikke prøvet bilen med den nye motor...
      Der var så mange biler til løbet så jeg fik kun 3 forsøg lørdag...
      1. 12.8 sek prøvde det samme som jeg plejer men men der er så meget guf i den motor at det hele gik op i røg...
      2. 11.1 sek mindre luft i og ikke noget med at stalle til 2000-3000 der er for meget liv i motoren og ikke noget greb
      3. forsøg tjaa tænkte jeg nr stod den da meget godt fast så jeg prøvede med lidt stall men men der var intet bid 100meter ude så der havde jeg nær minstet bilen ind i muren...
      det var så lørdag... ikke flere forsøg mange biler....
      søndag morgen kunne vi se at jeg ikke var med i stigen for langsom tid... skulle under 10.8 sek for at være med i finale....
      Christian var med til at hjælpe mig stor tak for det vi ændrede på undervognen ( støddæmper ) til at være mere blød.... og så havde vi kun et forsøg mere.... det hjalp 10.6 i første forsøg....
      men men der er meget mere i denne bil....