• Nyt fra FDA




    Hej til alle ude i klubberne.

    Den danske ”sommer” er slut. Vinteren nærmer sig med stormskridt, og vores biler skal gemmes væk.

    Der er dog lige noget som skal overstås før vi pakker bilerne væk for denne sæson.

    Der er Scandinavian Custom Show i Bella Center d. 4-5-6 november.

    I år har man tænkt sig at prøve noget nyt. Man vil lave en 1.700 kvm. Hot Rod City med massere af fine Hot Rods, det hele bygges op som en gammel 50ér by med gammel tank station, Diner Burger Bar med Budweiser, små baggårde med arbejdende værksteder osv. og lige ved siden af er der 1.500 kvm. til alle jeres biler.

    Vi har fået lov til at blive til kl. 21.00 lørdag aften, så dem som ikke ønsker at deltage til afterparty på vores diskotek inde i København – de kan så blive tilbage i hallen nogle timer efter lukketid og hygge lidt sammen med lidt live musik og en budweiser/burger.

    Jeg er overbevist om, at det bliver en hyggelig weekend. Det var det i hvert fald sidste år, hvor jeg var at finde ved FDA-campingvognen det meste af weekenden. Og det vil jeg også være i år.

    Er der mon ikke nogen derude i landet, der kunne tænke sig at udstille deres bil i Bella Center i den weekend??? Hvis du har lyst, skal du tilmelde dig på www.streetfire.dk her kan du også læse mere om arrangementet.

    Jeg synes helt klart at det er noget I derude skal være med til. I skal jo huske at I alle får 50 % rabat på indgangen ved fremvisning af jeres FDA-kort. Så derfor KÆRE medlemmer, støt op om dette arrangement, støt vores sponsorer, de støtter jo os. Så kære medlemmer……..Klik ind på streetfire’s hjemmeside og meld dig til, vi skal jo gerne have en masse fine biler at se på. I skal jo huske på, at denne udstilling i Bella Center samt Fast and Furious Carshow i Fredericia, er de to eneste udstillinger der er i Danmark hvor vi kan deltage med vores Amerikanerbiler. Jeg ved også at der er en masse pokaler i mange forskellige klasser.

    I skal også huske at det IKKE kun er total custom biler der kan udstilles, også helt almindelige USA-biler er meget velkommen. En anden ting der også lige skal nævnes er, at der er muligheder for at de enkelte klubber kan lave en klubstand. Det er bare at kontakte Mikael Morell på mail mikael@streetfire.dk eller tlf. 5354 5560

    Til slut skal jeg lige huske at sige at……DER ER 100% GARANTI FOR TØRVEJR SAMT MINIMUM 20 GRADERS VARME HELE WEEKENDEN I HALLERNE



    Med venlig hilsen
    Dennis, formand FDA
    kommentarer 1 Kommentar
    1. Claes's avatar
      Claes -
      Hva så - CCCD skal de med, ikke? Jeg vil da egentlig gerne med til "afterparty" også. Er i friske?