• tøjshop

    Image
  • Kalender / Events

    Turtle Ball 2024

    Fra: 10-05-2024 19:00
    til: 11-05-2024 23:00

    Forårsmønstring

    11-05-2024

    Viking Run 2024

    Fra: 01-08-2024 14:00
    til: 04-08-2024 18:00

  • Velkommen til

  • Stiftende generalforsamling.

    Stiftende generalforsamling

    Tid : Søndag den 16 Maj kl. 18:00
    Sted : Agenavej 37, 2670 Greve

    Der er mulighed for at ringe ind/telcon, skype ind og vi arbejder med muligheden for en live video stream.

    Vel mødt !!

    Teamet bag Classic Corvette Club Denmark

    Vedhæftet fil 38
    kommentarer 7 kommentarer
    1. Jesper Krarup's avatar
      Jesper Krarup -
      Generalforsamling via Skype, det glæder jeg mig til at prøve.

      Hvordan-og-hvorledes, skal man tilmelde sig så man kan blive ringet op eller skal man bare "dukke op" af æteren...??

      / Jesper
    1. david's avatar
      david -
      hvis du ringer ind på min skype er du på, vi sætter 3 bærbare op så vi kan have 3 gæster med på skype, men vi er jo en moderne klub så vi satser på videokonferencer i fremtiden for dem som ikke har mulighed for at møde frem til tingstedet :D
    1. Jesper Krarup's avatar
      Jesper Krarup -
      Det lyder sørme' godt.

      Ikk' fordi jeg er den store nørd, men jeg véd da at man kan have konferencer med flere deltagere via Skype så tror nok de 3 PC'ere kan klare mere end én deltager pr. PC.
      Hell, der skulle da gerne blive brug for at finde plads til flere end 3 "fjern"-deltagere.....
    1. david's avatar
      david -
      jesper jeg tror du er bedre til skype end mig, så det skal nok lykkes at få det til at lykkes, jeg mener denne klub blev startet på en Iphone med 140 km/t og med en aggresiv maserati i bagspejlet på vej over Fyn :D
    1. Roald's avatar
      Roald -
      Citer Skrevet af david Vis Indlæg
      jesper jeg tror du er bedre til skype end mig, så det skal nok lykkes at få det til at lykkes, jeg mener denne klub blev startet på en Iphone med 140 km/t og med en aggresiv maserati i bagspejlet på vej over Fyn :D
      cccd.dk domænet blev ihvertfald bestilt og betalt på en iPhone søndag eftermiddag ;)
    1. david's avatar
      david -
      Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
      cccd.dk domænet blev ihvertfald bestilt og betalt på en iPhone søndag eftermiddag ;)
      Ja Roald du har indskrevet dig i historien som en sand ildsjæl par excellence, da du ramte tasterne gik tidsregningen fra BCCCD til ACCCD
    1. John's avatar
      John -
      Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
      cccd.dk domænet blev ihvertfald bestilt og betalt på en iPhone søndag eftermiddag ;)
      Ja faktisk uden en konfirmations middag :-) Godt gået Roald :-))
      Det viser noget om det drive, som er igang lige nu........