All Blog Entries

  1. 5 manuel gear i bilen?

    Hej,

    Hvis man har en 4 speeds manuel gearkasse i ens bil, og hvis man ønsker at få en 5 speeds manuel gearkasse i bilen, så er der flere muligheder og priser man kan vælg ud fra.
    Inden man gør sig valget om, hvad for en type gearkassen man skal vælge, så skal man gøre op med sig selv, hvad man bruges ens bil til, og hvordan man vil bruge den fremover. Man skal også (i min verden) finde ud af, hvad ratio man har i bagtøjet. Da det i min verden hører sammen med valg af gearkasse.
    ...

    Updated 11-01-2019 at 20:27 by John

    Categories
    Uncategorized
  2. Dagbog for vinterens gennemengang af Fru Jensen

    Hej

    Dagbog December 2014.12.16

    Flyttet til "Klubbens hjørne"

    Hilsen Dan

    Updated 16-12-2014 at 16:06 by le Gardien

    Categories
    Uncategorized
    Vedhæftede miniaturebilleder Vedhæftede billeder
  3. Julegaver idéer til klassiker-ejeren!

    En klassisk vogn er i mine øjne meget mere end bare en vogn. Den er et stilelement - en accessory, på samme måde som et par klassiske solbriller er det. Det er jeg ikke i tvivl om de fleste faktisk er enige i. Mange begynder at gå mere og mere op i at tilbehøret skal passe til vognen, f.eks autentiske lædertasker, korrekte solbriller, kørehandsker osv. Én ting glemmer de fleste dog: Duften. Altså ikke bilens - men ejerens!

    Det nytter ikke noget, at alt spiller 100% visuelt - men duften ...
    Categories
    Uncategorized
  4. Havnen imorgen?

    Hyggeligt at se jer

    :-)

    Chr
    Categories
    Uncategorized
    Vedhæftede miniaturebilleder Vedhæftede billeder
  5. Det længe ventede forår!

    Denne vinter var særlig lang, tror jeg vi alle syntes, men vi havde hørt rygter om at den helt sikkert ville komme den 20-april. Dagen nærmede sig og det så ikke lovende ud, men endelig skulle Corvetten støves af, have rystet vinteren af sig og ud på gaden, det blev fredag den 19 april, den blev startet første gang i år, for nu var det jo blevet dagen hvor vi alle skulle mødes på Langeland til 1st Long Island Spring Meet.

    Rygtet som vi alle havde hørt, holdt, solen skinnede fra en skyfri
    ...
    Categories
    Uncategorized